Rabu, 1 Ogos 2012

About friendship..

Have you ever think what friendship is? Alaa..senang cite 'frienship' tu macam ni. Haa..sudah. Aku dah alih Bahasa Melayu plak. Lagi better kut. Senang sikit aku nak bermadah pujangga. Hehe..merapu sudah. Ok..berbalik kepada topik kita tadi. Apa itu 'friendship' or dalam Bahasa Melayu nya adalah 'persahabatan'.. Alaa aku ni gitaw macam la korang tak tahu..ish3.. Sabar je la kan dengan aku ni. Haha..well..nak gitaw ni..

"Hubungan persahabatan itu boleh diibaratkan seperti irama dan lagu. Susunan muzik yang sempurna pasti akan menjadi melodi yang sangat indah dan sedap untuk didengar. Tidak mungkin irama dan lagu itu dipisahkan , apatah lagi persahabatan yang terjalin dengan ikhlas dan penuh kasih sayang.."

So..khas buat sahabat2 aku. Happy Friendship Day..Friendship Never Ends
:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan